Hoewel de online business zich ook steeds meer richt op klanttevredenheid, klantgerichtheid en klantenservice, kun je in een fysieke omgeving jouw klanten en relaties nét dat beetje extra bieden. Er is een reden dat een gesprek vaak start met de vraag: ‘heeft u zin in koffie
Keuze als manier om een klant aan u te binden
Uit onderzoek bleek dat de beste tijd om een koffie te drinken tussen 09:30 en 11:30 uur ‘s ochtends ligt. Daarnaast bleek dat het weinig nut heeft om tussen acht en negen uur ‘s ochtends koffie te drinken. Ook koffie drinken tussen twaalf en een uur ‘s middags en half zes en half zeven ‘s avonds heeft weinig nut, want ook dan is het cortisolgehalte in het bloed hoger en ben je van nature alerter.
De keuze voor diverse warme dranken zijn vaak de doorslaggevende factor voor klanten en relaties om zich aan uw bedrijf te laten binden.
De juiste koffie
Care for Coffee is al interessant als u 30 koppen koffie per dag schenkt
Geen investering nodig
De beste koffiemachines
Care for Coffee als oplossing voor uw koffievoorziening
Daarom Careforcoffee
Wekelijkse service en onderhoud
Met ons onderhoudscontract word jij totaal ontzorgd. Eén van onze servicemedewerkers komt wekelijks bij je langs voor het reinigen van de machine, zodat je zorgeloos kunt genieten van de beste koffie.





